De Leeuwarder Courant meldt…

En zo stonden we zomaar in de Leeuwarder Courant

5 reacties

Opgeslagen onder Grensperikelen, Reizen, Reizen van en naar Zwitserland

5 Reacties op “De Leeuwarder Courant meldt…

  1. “Mensen reizen liever overdag” [NS]. Wel mooi dat de NS mij als consument niet menselijk vindt! 😛 Ik ben in mijn fietsvakantie-leven 2x met veel plezier met de nachttrein naar Graubunden gereist.

  2. Roland Bol

    Uit nos.nl:
    ===
    Een Nederlandse reiziger ging gisteravond voor de 28ste keer aan boord van de City Night Line, zoals de trein heette. “De eerste keer was in 2004 naar Zürich, maar nu reis ik mee tot Arnhem om voor de allerlaatste keer in Nederland het gevoel mee te maken”, zei hij. “Dit type trein rijdt natuurlijk nog wel in het buitenland, maar vanaf Amsterdam is dit echt de laatste keer.”
    ===
    Dacht even dat jij dit was, maar jouw teller staat dus over de 70 …

    • Ja, ik heb alleen in 2009 al 28 ritten met de CNL gemaakt. Ik heb het nagerekend in mijn spreadsheet, ik kom op 93 ritten met Pegasus en diens rechtsvoorganger (de “D202”, Schweiz Express)

  3. Ik weet niet of het al vermeld is, maar volgens mij zag ik je op TV bij omroep Max in een heel kort fragmentje.

Geef een reactie

