Foutje, bedankt!

Foutje, bedankt!

Foutje, bedankt!

Je kunt van alles beweren over Zwitserse precisie. Ook hier gaat het soms mis. Zo heeft één van mijn collegae onlangs geprobeerd een display te repareren in de deur van de trein waar ik vanochtend mee reis.

Jeuk aan mijn operating system!

Jeuk aan mijn operating system!

Het beeldscherm op het balkon lijkt door dezelfde collega onder handen te zijn genomen en bovendien jeuk aan het operating system te hebben.
De conducteur kon er om lachen: ik mocht mijn kaartje ook 180 graden gedraaid laten zien.

1 reactie

Opgeslagen onder Reizen, Reizen in Zwitserland, Typisch Zwitsers

Een Reactie op “Foutje, bedankt!

  1. Peter Bruin

    Wellicht loopt deze aanpassing vooruit op de ingebruikname van een nieuw spoor met een ongeëvenaarde steilheid van 180 graden…

Geef een reactie

